fredag 12. februar 2010

Medisin & Psykiatri

Nei, jeg har ikke blitt mentalpasient.
Tittelen referer til åpningssangen på Kaizers siste utgitte album, Våre Demoner. Og jeg lever i beste velgående - og ser frem til en ukes ferie med mor, far og bror som kommer på onsdag!
Men det er smått frustrerende å sitte her å se alle faebookoppdateringene om kjentfolk som er så heldige å være på kaizers-konsert ikveld. Skulle gjerne ha vært hjemme akkurat i disse dager! Jeg får trøste meg med iTunesen min, konsertopptak og god innlevelsesevne - og at det rett og slett ikke går an for meg å fått med meg disse konsertene i år. Men da jeg er master of the house i helgen - er det kaizerskonsert i Jumaatstraat hver kveld =)

Jeg får heller ikke hørt stort av de nyeste sangene de pøser ut med for tiden - da jeg må vente ca. en halvtime på å laste en youtubevideo. Har fått med meg at det snakkes om triologi-utgivelse, film og ikke måte på! Blir gode tider når jeg kommer hjem =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar